Effect met e-mails

Klanten werven door e-mail marketing

Effect met e-mails - email marketing tips Bezoekers & Boekers
E-mail marketing

Meer resultaat uit e-mails

Veel mensen hebben het idee dat e-mailen niet meer werkt. Mensen krijgen zoveel mails, die lezen ze echt niet allemaal. En dat is waar... Toch is het zéker zinvol om mensen te mailen. Waarom?

  • Niet iedereen leest wat je stuurt, maar een deel wel! 
  • Zo blijf je  in beeld en denken ze aan jou als ze erop uit willen, een feestje te vieren hebben of wat dan ook zoeken dat jij te bieden hebt.
  • Het is een goedkope en makkelijke manier om contact te houden met jouw (potentiële) klanten. 

Kortom: ja: e-mailen heeft absoluut zin. Sterker nog: het is slim om er serieus aandacht aan te besteden... met e-mail marketing!

Boeken over e-mail marketing

Boek over e-mail marketing: 

Doe mij maar klanten!

Van: Youri Meuleman
alleen verzendkosten

Boek met onderdeel over funnels: 

De Online Marketing Tornado

Van: IMU
druk- en verzendkosten

Boek:

Winnen met e-mail marketing

Van: Walter van Kessel
  

Tools voor e-mail marketing

MailBlue.

Email tool: NL versie van ActiveCampaign
 

MailChimp

Email programma Engelstalig
 

Enormail

Email programma Nederlandstalig
 
arrow_drop_up arrow_drop_down